Archiwum Hot News Pillars of Eternity

Nowi boscy, data premiery, stretch goale i inne

12 lutego 2014

W najnowszej aktualizacji dziennika twórców Pillars of Eternity można obejrzeć kilka nowych grafik, a także poznać nową podrasę boskich/naznaczonych [Godlike]. Pojawiają się także tzw. formy duchowe druidów, które pozwalają im przybierać inną postać. Potwierdzona również zostaje data wydania gry.

Dziennik twórców Pillars of Eternity

Aktualizacja nr 71 (12 lutego 2014 r.): Death Godlike and Expected Ship Date

Autor: Rose Gomez, młodszy producent.

Źródło

Cześć wszystkim! Nazywam się Rose Gomez, jestem nowym producentem w ekipie Pillars of Eternity i do tego momentu będę zajmował się różnymi sprawami związanymi z Kickstarterem. W Obsidianie pracuję od nieco ponad roku, m.in. nad South Park: The Stick of Truth i DLC do Fallout: New Vegas. Jestem podekscytowany możliwością pracy nad Pillars of Eternity i nie mogę się doczekać większej interakcji z Wami wszystkimi w nadchodzących miesiącach!

W tej aktualizacji mamy przyjemność pokazać Wam fantastyczną nową postać, lokację oraz grafikę koncepcyjną. Zanim jednak przejdziemy do grafiki, chcielibyśmy oficjalnie poinformować, że najprawdopodobniej wydamy Pillars of Eternity w zimie 2014 r., więc nastawcie się na grę jeszcze w tym roku.

Następna aktualizacja będzie poświęcona światowi Pillars of Eternity i przygotuje ją Eric Fenstermaker.

Stretch goale

Po wielu dyskusjach i przemyśleniu wyników ankiety na naszym forum, zdecydowaliśmy, że nie będziemy wprowadzać dodatkowych stretch goali. Bądźcie jednak spokojni, nasza ekipa intensywnie pracuje nad ukończeniem gry i włączeniu w nią dotychczasowych stretch goali.

Formularze

Nasi projektanci ciężko pracują nad implementacją projektów, które dostarczyli darczyńcy z wyższymi poziomami nagród. Jeśli macie formularz do wypełnienia, prosimy o wypełnienie go przed dniem 31 marca. To bardzo ważne, abyście wypełnili swoje formularze do tego dnia, ponieważ zbliżamy się bardzo szybko do wersji alpha gry, a ekipa potrzebuje wystarczającego czasu, aby umieścić Waszą zawartość w grze. Nie możemy zagwarantować, że Wasz wkład znajdzie się w grze, jeśli się spóźnicie. Dotyczy to tawern, projektów, drużyn awanturników, portretów, postaci oraz przedmiotów/broni, więc prześlijcie Wasze pomysły przed ostatecznym terminem! Możecie wypełnić swoje formularze na naszym Portalu Darczyńców [Backer Portal] po ukończeniu zarządzania Waszym datkiem. Możecie je znaleźć na stronie konta pod zakładką formularzy.

Postaci

Mając z głowy te wieści, zabierzmy się za grafikę. Żeby rozkręcić ten tydzień, chcemy pokazać Wam nieco nowych, niesamowitch wariantów boskich/naznaczonych [Godlike], które właśnie dokończył Dimitri – boskich/naznaczonych śmierci. Jak wspominaliśmy w poprzednich aktualizacjach, boscy/naznaczeni to osoby, które zostały „pobłogosławione” przed narodzeniem przez jedno lub więcej bóstw. Ich boskie dziedzictwo może objawiać się na wiele sposobów. W przypadku boskich/naznaczonych śmierci są to złowieszcze rogi i mglista ciemność, okrywająca ich twarze.

Poniżej możecie zobaczyć kolejny typ, ziemną boską/naznaczoną, którą stworzyła Polina. To tylko niektóre z kombinacji, które będą dostępne dla Waszych postaci w grze.

Ziemna boska/naznaczona
Ziemna boska/naznaczona

Obszary

Projektanci obszarów mkną przez kolejne sceny i tydzień po tygodniu tworzą znakomite dzieła. Poniżej możecie zobaczyć nowy, fajny obszar wewnętrzny ze sklepu kowalskiego, stworzony przez Holly Prado.

pe-blacksmith

Następnie mamy znakomite dzieło autorstwa April Giron z lokacji zwanej Dar Ondry [Ondra’s Gift]. Wciąż pracujemy nad tym obszarem, aczkolwiek pomyśleliśmy, że spodoba Wam się to, co już mamy.

Dar Ondry (wieża maga?)
Dar Ondry (wieża maga?)

Potwory

Druidzi w Pillars of Eternity mogą przemieniać się w kilka innych form duchowych. Zaczynają oni grę z konkretnymi formami duchowymi, a także mogą znaleźć dodatkowe w miarę eksploracji. Jedną z takich form jest Kot, którą możecie zobaczyć na rysunku koncepcyjnym Poliny.

Koncept druidzkiej formy Kota.
Koncept druidzkiej formy Kota

 

Poniżej możecie zobaczyć, jak wygląda Kot po wymodelowaniu, nałożeniu tekstur i wyrenderowaniu przez nasz silnik.

Forma Kota na silniku gry.
Forma Kota na silniku gry

 

To wszystko na ten tydzień. Nie zapomnijcie! Jeśli musicie wypełnić formularz dla jakichkolwiek nagród, prosimy ostatecznie to zrobić na naszym Portalu Darczyńców do 31 marca. W międzyczasie, zarządzajcie swoimi datkami i komentujcie na naszym forum!