Grafiki koncepcyjnePoniższe archiwalne grafiki przedstawiają rozmaite istoty i lokacje w wersji roboczej. Aumaua płci męskiej i żeńskiej Dyrford Skuldr – jedno ze stworzeń unikalnych dla settingu Ogr Cean Gŵla – różne warianty Cean Gŵla Wejście do świątyni ozdobione posągami Beratha Xaurip Fragment światyni kultystów Skaen Animaty – różne warianty Animat Orlanki miejskie i dzikie Orlanie miejscy i dzicy Wichty Aloth Cadegund Edair Forton Sagani Barbarzyńca aumaua Czarownik [Wizard] aumaua Domek w Dyrwood Stary model Edaira Sagani podczas łowów Orlan miejski – szyfrant Barabrzyńca – kobiety Barbarzyńca – mężczyźni Zbroje płytowe kobiet Zbroje płytowe mężczyzn Bezkresne Ścieżki Od Nuy Boska natury Boscy różnych typów- najprawdopodobniej światła (Eothas), ognia (Magrana) i wody (Ondra) Jaskinia Interakcja skryptowana – stara wersja Interakcja skryptowana – stara wersja nr 2 Dyrwoodczycy Rysunek koncepcyjny Zbuntowanej Zatoki Vailianie Aedyrczycy Ixamitlanie Drapieżne smoczęta Dzielnice Zatoki Buntu [Defiance Bay] Witrak Pallegina – Boska [Godlike], Kalbandryjka [Calbandra], będąca paladynem i towarzyszem. Znany z kampanii na Kickstarterze Edair (teraz Eder), który zostanie jednym z towarzyszy. Przedstawienie niektórych rodzajów zbroi i broni oraz ubioru. Piętro Przkrój pionowy – widok na skrypty Budynki glanfatańskie wzniesione na starożytnych ruinach. Szkic środowiska w Bliźniaczych Wiązach Engwitańskie rekwizyty na potrzeby Od Nuy. Przykładowe dyrwoodzkie domy w dzielnicy Brackenbury. Sypialnia Żuk [beetle] Młody smok [drake], podobny trochę do wiwerny z Dragon Age. Kuchnia Laboratorium alchemiczne Wał stworzony z adry Lochy sanitarium