Archiwum Dziennik twórców Hot News Pillars of Eternity II

Deadfire #37 – O niektórych funkcjonalnościach w grze

11 lipca 2017

Kolejne wideo prezentujące niektóre z funkcjonalności gry, w tym zdolności, efekty VFX, działanie kiścieni i mechanikę zwierzęcego towarzysza Mai Ruy.

Cześć wszystkim. Zgodnie z obietnicą zagłębiamy się w fascynujące wycinki Josha na Twitterze i Instagramie. Naszą przewodniczką będzie Katrina Garsten, producentka. Omówi nowości związane ze zdolnościami, zwierzęcym towarzyszem Mai, zmianami w tekście i efektach VFX, jakie wprowadził główny programista Adam Brennecke oraz co się stanie, gdy dacie ogrom alkohol. Wskazówka: nie dawajcie! Albo i tak! To w końcu Wasza przygoda. Katrino, zaczynaj!

Tak jak wspomniała Katrina, następnym razem przyjrzymy się wielkiemu miastu Neketace i zobaczymy jak sobie radzi od czasu zakończenia kampanii na Figu. Główny projektant, Bobby Null zabierze Was na wycieczkę po Neketace i okolicach.

I nie zapomnijcie o streamie Q&A Josha Sawyera na Twitchu, który rozpoczyna się 12 lipca o godz. 4 PM (1 w nocy). Na naszym forum możecie zadawać pytania, a my postaramy się na nie odpowiedzieć. Jeśli przegapicie sesję, będzie ona dostępna na kanale YouTube w ciągu 48 godzin.

Do następnego razu!

Dołączajcie do dyskusji na naszych forach i przejrzyjcie pozostałe aktualizacje, jeśli nie mieliście jeszcze okazji!