Archiwum Dziennik twórców Hot News Pillars of Eternity II

Deadfire #36 — Wideo z E3 — komentarz twórców

28 czerwca 2017

W tej aktualizacji producent wykonawczy Adam Brennecke omawia szczegółowo materiał filmowy z E3. Twórcy zapowiadają także stream na Twitchu (12 lipca), podczas którego można będzie zadawać pytania.

Witajcie z powrotem! Chcieliśmy pochwalić się tym, że Pillars of Eternity II: Deadfire wygrało tytuł Najlepszej Gry PC na E3 2017 od serwisu HardcoreGamer.com. W sam raz do kolekcji tytułów, jakie zgarnęliśmy kilka tygodni temu, tj. RPGFan.com Best of Show.

Gratulujemy całemu zespołowi pracującemu nad Deadfire! A teraz przejdźmy do rzeczy. Tydzień temu obiecaliśmy, że wrócimy z materiałem filmowym pokazywanym na E3.

Omawiać go będzie szczegółowo nasz producent wykonawczy Adam Brennecke! Adam zwróci uwagę na zaawansowane systemy w rozgrywce oraz pewne kluczowe informacje, które mogły Wam umknąć, kiedy razem z Joshem Sawyerem prezentowali wideo na łamach IGN. Bez zbędnego przedłużania nasza producentka Katrina Garsten wprowadzi Was w materiał.

Całkiem sporo tych informacji! Tak jak powiedziała Katrina wrócimy do Was za kilka tygodni w celu zagłębienia się w w tajemnicze i porywające filmy Josha Sawyera na Instagramie.

Dajcie nam znać co sądzicie o materiale z komentarzem albo co chcielibyście zobaczyć w przyszłości. Tylko nie zapomnijcie zaznaczyć w kalendarzu daty 12 lipca. Ponieważ właśnie wtedy będziemy robić sesję Q&A na Twitchu o godz. 4 pm PST/ 1 w nocy CEST. Na pytania odpowiadać będą Josh Sawyer oraz Dmitri Berman — nasz główny grafik postaci. Do następnego razu!

Nasze fora jak zawsze czekają na Wasze rozmowy.

PS.

Poniżej znajduje się podsumowanie filmu z komentarzem:

  • Obszar na filmie to tzw. przekrój poprzeczny obejmujący środek wydarzeń gry,
  • W zależności od powiązania z frakcjami omawiany quest może być zadaniem związanym z frakcją lub zadaniem pobocznym,
  • Deszcz to jeden z elementów nowego systemu pogody,
  • Rozmowy nie pauzują dłużej gry jak w POE1,
  • Jedną z nowych umiejętności jest kradzież kieszonkowa,
  • Twórcom zależy na tym, aby dany quest można było rozwiązać na różne sposoby,
  • Na morzu można napotkać różne statki — to, co zdecydujemy się zrobić może podnieść morale załogi,
  • Duże potwory (jak Tytan z wideo) potrafią chwytać, rzucać i kopać swoje ofiary, zostawiając ich z efektem powalenia,
  • Ekwipunek postaci zawiera teraz ogromny model postaci i ułatwiony dostęp do schowka,
  • Jeśli chodzi o czary to wszystkie skalują się w różny sposób, a zasób wzmocnienia zwiększa ilość pocisków w przypadku Pocisków Minoletty,
  • Wzmocnienie to zasób na odpoczynek dostępny dla każdej klasy,
  • Wydłużono czas rzucania zaklęć, a co za tym idzie wrogowie mają większe szanse na przerwanie zaklęcia,
  • Wysoki współczynnik koncentracji chroni przed przerwaniem rzucania zaklęć,
  • Dowolnemu zaklęciu można zmienić cel, zanim zostanie rzucone,
  • Nowością są zniszczalne przedmioty jak grupa beczek, która może kryć tajne przejście do skarbów,
  • Istnieją także takie zniszczalne przedmioty potrafiące czarować jak totemy,
  • Ostatni obszar na wideo zwany Zaświatami [The Beyond] to wielowarstwowa mapa zbudowana na zasadzie wertykalnej,