Archiwum Dziennik twórców Hot News

Deadfire #21 — Załoga dołącza do gry

2 marca 2017

Twórcy opowiadają o załodze, którą osiągnięto już po oficjalnej zbiórce i wspominają o premierze Torment: Tides of Numenera.

Niech wszyscy nasi fani i darczyńcy wiedzą, że dobiliśmy do celu za 4, 5 mln dolarów pozwalającego na znalezienie i zatrudnianie załogi!

Zanim zaczniemy, przyjrzyjmy jednemu z naszych ulubionych tytułów: Torment: Tides of Numenera stworzonego przez przyjaciół z InXile Entertainment, którzy wypuścili go wczoraj! Tak jak Pillarsy II, Torment to izometryczny, drużynowy RPG czerpiący inspiracje z Planescape: Torment oraz nagrodzonego papierowego RPG Monte Cooke’a Numenera. Zagrawszy w Tormenta, myślimy że fani Pillarsów II odnajdą się w unikalnym settingu, pięknej grafice i złożonej rozgrywce.

 

Wracając do celu zbiórki, załoga statku oferuje zupełnie nowy poziom reaktywności dla okrętów graczy: znajdowanie, zatrudnianie i zarządzanie załogą. Zatrudniwszy załogę, można jej przypisywać różne role, a oni sami będą się angażować w walkę i wydarzenia na statku w czasie morskich podróży. Wprowadzamy także dylematy członków załogi, poszukujących rady swego kapitana!

To oznacza, że nasze dwa pozostałe cele są w zasięgu 4, 75 mln (wędkowanie i potwory morskie) i 5 mln (ósmy towarzysz Ydwina). Dla przypomnienia, daliśmy Wam szczegóły o nich w poprzednich aktualizacjach.

“W Deadfire ryby zapewniają różne bonusy podczas odpoczynku i przepisy, wspomagając twoje przygody. Wędkowanie odbywa się poprzez interakcje skryptowane, podczas których można wybrać zgromadzone przynęty. Różne obszary będą mieć inne ryby. Możesz zostać doświadczonym wędkarzem albo żółtodziobem. Kto wie, może złowisz naprawdę rzadki okaz albo napotkasz potwory morskie istniejące jedynie w legendach.”

Zobaczmy czy dotrzemy do tego celu przed końcem się 60 dni, zanim skończą się wpłaty z progów slacker backer!

Więc, sprawdźcie Tormenta i roześlijcie wieści o naszych ostatnich osiągnięciach. Dobijmy razem do 5 mln!