Duża aktualizacja poświęcona premierze pierwszego fabularnego DLC pt. Beast of Winter. Wraz z dodatkiem do gry ląduje też patch 2.0. Ponadto twórcy dzielą się planami wobec growych imprez i końca roku 2018.
Cześć, Mówcy Zmierzchu!
Wracamy z kolejną aktualizacją i mamy dla Was trzy duże rzeczy: pierwsza z nich to premiera dodatku “Beast of Winter”. Rzućcie okiem na trailer!
Nic nie byłoby możliwe bez utalentowanego zespołu deweloperskiego, który dostarczy Wam pozostałe dwa DLC w przyszłości. Na poniższym filmiku uchwyciliśmy chwile rutynowych prac nad DLC do Deadfire.
Patch 2.0
Poza “Beast of Winter”, do Deadfire trafia patch 2.0. Miłośnicy Ścieżki Potępionych mogą zainteresować się Ogniami Magrany [Magran’s Fires] z poziomu ukrytego menu lub innymi wyzwaniami, które zostały ostatnio zaimplementowane. Oprócz przywrócenia trybów Potrójnej Korony (Solo), wprowadziliśmy także te związane z bóstwami Magrany i Beratha. Rozpoczęcie nowej gry z poziomu tych trybów, automatycznie włącza Ścieżkę Potępionych, wyłącza możliwość używania kodów i modów oraz skaluje grę wyłącznie w górę.
Potrójna Korona aktywuje zarazem Próbę Żelaza (sejw jest usuwany po śmierci) oraz tryb ekspercki (brak podpowiedzi).
Tryb Solo nie pozwala rekrutować żadnych towarzyszy, pomocników lub awanturników.
Wyzwanie Magrany nie pozwala pauzować lub spowalniać gry. A jeśli naprawdę chcecie to na własną odpowiedzialność.
Wyzwanie Beratha nie pozwala uciec z pola bitwy, a postacie które stracą przytomność na 6 s, zostaną zabite.
Pamiętajcie, że możecie dowolnie mieszać różne tryby. Nie możemy się doczekać, aby zobaczyć preferowane przez Was konfiguracje. Jeśli zamierzacie nagrywać gameplay, powiadomcie nas na Twitterze!
Pełna lista zmian patcha 2.0 znajduje się tutaj.
Pokład Osobistości
Wypuściliśmy kolejne darmowe DLC pt “Deck of Many Things”. Pośród niezliczonych historii krążących po Deadfire, tylko jedna traktuje o statku kupieckim wypełnionym po brzegi pradawnymi skarbami i artefaktami. Choć plotki o załodze nigdy nie są zgodne, to Pokład Osobistości chętnie handluje na morzu, a indywidualności o złodziejskich zamiarach srodze karze. Jedno jest pewne, legendarne skarby tylko czekają na Wasze przybycie. A czy weźmiecie je siłą czy mocą handlu, to już zależą od Was.
Kącik deweloperski
W poprzednim streamie Brandon Adler wraz z Alekem Freyem pokazywali nieco zawartości Beast of Winter oraz patcha 2.0. Nasz tester QA Andy Artz bawił się także modami, w tym mieczem z “Producer Mod”.
Jeśli subskrybujecie nasz kanał na Twitchu, dostaniecie specjalne emotikony, ale co najważniejsze, wspieracie szpital dziecięcy Children’s Hospital of Orange County. W listopadzie będziemy robić maraton weekendowy, a pieniądze z niego zebrane przekażemy na wyżej wymieniony szpital.
Gamescom, Pax West
Wybieracie się na Gamescom? Bo my też! A właściwie Josh Sawyer i Brandon Adler. Spodziewajcie się więc pogadanek o Deadfire oraz wywiadów. Natomiast na Pax West (2 września) przygotowaliśmy panel związany z powstawaniem postaci w “Beast of Winter”. Panel będzie otwarty i transmitowany.
Tworzenie Vox Machiny
Jeśli przegapiliście stream od Critical Role na Twitchu, w którym Matthew Mercer opowiada o tworzeniu Vox Machiny, nic straconego. Wideo jest już na YouTubie.
Dodatkowo, ekipa świetnie się bawiła przy promocji Deadfire! Sprawdźcie sami
O fizycznych nagrodach darczyńców
Przepraszamy za brak informacji odnośnie fizycznych zamówień. Milczeliśmy, ponieważ chcieliśmy podzielić się z Wami konkretnymi datami wysyłek przed najnowszą aktualizacją. Jednak brak odzewu z naszej strony okazał się być znacznie gorszy od braku dat. Obiecamy poprawę.
Ci którzy mieszkają w Ameryce Północnej, Południowej i Oceanii mogą spodziewać się swoich paczek na początku przyszłego tygodnia. Niestety, dla reszty świata mamy złe wieści. Poszukujemy nowego sprzedawcy, gdyż poprzedni nie był w stanie wypełnić swych obowiązków. O zmianach będziemy informować w każdy poniedziałek na tej stronie.
Dziękujemy bardzo za Waszą cierpliwość i jeszcze raz obiecamy lepszy kontakt w tej sprawie.
Kącik społeczności
Dzięki Waszym głosom, kolejny przedmiot znalazł się w grze! Jest to nowy łuk bojowy dostępny w sklepie Henrika w Port Maje. Uważajcie jednak: animanta tworzący ten łuk, nie wiedział do końca, co robi, tak więc rezultaty mogą być… różne.
Jeśli przegapiliście miecz od Andy’ego Artza, możecie go znaleźć na Nexusie.
Oprócz niego polecamy jeszcze Bloody Bossom, zmodowaną halabardę.
Co dalej?
Ciekawi co trzymamy w zanadrzu w ciągu następnych miesięcy? Oprócz nadchodzących DLC i patchy, będziemy wprowadzać kolejne wyzwania związane z bogami oraz mega bossów! Są to olbrzymie potwory i konstrukty, które rzucą wyzwanie najwytrwalszym graczom.
Dziękujemy za nieustające wsparcie! Jeśli macie jakieś problemy z grą, napiszcie do nas za pomocą suportu.
Z pozdrowieniami,
Zespół deweloperski Deadfire.