Twórcy dzielą się różnymi aspektami gry od informacji o załodze, rzucaniem bomb po tańczenie i rzyganie.
Wracamy z kolejnym filmikiem z cyklu “Za kulisami”. Tym razem mamy dla Was parę niespodzianek z wewnętrznego bloga deweloperów. Do tego dochodzą wycinki, które Josh Sawyer zamieszczał w mediach społecznościowych.
W tym wideo (cały materiał wciąż roboczy):
- “Koło sterowe jest za duże”,
- Bomby Archipelagu – rzucać czy nie rzucać?
- Pistolety działają najlepiej gdy strzelacie wszyscy razem, Ulysses S. Magran,
- Tańczenie i rzyganie,
- Tak, kot Josha znowu tam jest.
Podsumowanie filmiku
- Członkowie załogi, a konkretnie sternicy, mogą wywodzić się ze wszystkich ras. Każda z nich posiada własną, unikalną animację przy kole sterowym,
- Oprócz ras cywilizowanych możemy też zwerbować paru przedstawicieli innych istot rozumnych,
- Istniej 10 rodzajów bomb, którymi można ciskać we wroga. Niektóre zadają obrażenia od lodu czy błyskawic i powodują poparzenia.
- Choć każdy może wytwarzać takie granaty, tylko postaci o umiejętności alchemii mogą ich używać.
- Efekty broni palnych zostały wzmocnione, dodano więcej dymu i bardziej widoczny moment wypalenia.
- Animacje bezczynności postaci zyskały szeroki asortyment: ludzie mogą tańczyć, grać na pianinie, leżeć na ziemi po zbyt ostrej imprezie lub wymiotować gdziekolwiek popadnie.
- Animancki Kot to kotka, wymodelowana na pupilu Josha Sawyera, podtrzymywana przy życiu przez mosiądzowy kaptur.
- Posiada niezwykłe moce, po tym jak ledwo uniknęła śmierci.
W następnej aktualizacji Josh Sawyer omówi systemy wieloklasowości i subklas, pokazując je w grze. Zobaczycie także ich odpowiednie nazwy!
Chcemy także przypomnieć wszystkim że edycja konsolowa Pillars of Eternity zadebiutuje za dwa tygodnie, tj 29 sierpnia! Można już składać zamówienia na wersję Playstation 4 lub Xbox One.
Dziękujemy za uwagę i czekamy na Was przy aktualizacji nr 40 za parę tygodni!
Jeśli przegapiliście wycieczkę po Neketace, zapraszamy do poprzedniego wpisu!