Archiwum Dziennik twórców Hot News Pillars of Eternity II

Deadfire #10 – Nowe nagrody, koncepty i cel za 2.4 mln

9 lutego 2017

Zespół zapowiada dwie nowe nagrody, w tym papierowe RPG w świecie Eory, pokazuje koncepty potwora i dyskutuje o osiągniętym celu zbiórki.

Dziękujemy bardzo wszystkim darczyńcom i inwestorom za przekroczenie progu 2.4 mln dolarów. Pillars of Eternity II: Deadfire radzi sobie coraz lepiej i lepiej w wyniku Waszego wsparcia. Jak zwykle, przygotowaliśmy wiele fajnych informacji w tej aktualizacji.

Pillars of Eternity Pen-and-Paper RPG

Przede wszystkim każdy, kto zamówił Deadfire w wersji Premium Digital i w progach wyższych dostanie coś ekstra. Ogłaszamy oficjalnie Pillars of Eternity w wersji papierowego RPG! Josh Sawyer i zespół twórców zabierze Was w nową podróż po Eorze dzięki 30-stronicowemu przewodnikowi. Od teraz możecie przeżywać przygody razem z przyjaciółmi w Waszym ulubionym settingu. Co najlepsze, jeśli zamówiliście grę w wersji Premium Digital albo w wyższych progach nie musicie robić nic, aby dostać tę nagrodę. Pillars of Eternity RPG, nie korzystając z systemu komputerowego ani innych gier, kieruje się własnymi zasadami, stworzonymi specjalnie dla świata POE. Oczywiście, jeśli nie macie gry w wersji Digital Premium, nic straconego! Możecie dodać Pen-and-Paper RPG z menu nagród za 7 dolarów.

O osiągniętym celu zbiórki

Dzięki Waszej pomocy dobrnęliśmy do 2.4 mln podwajającego ilość udźwiękowienia aktorskiego w grze. Witamy się również z naszymi koreańskimi przyjaciółmi, mogącymi doświadczyć gry w ich macierzystym języku. Feargus zatwierdził budżet z podwójnym udźwiękowieniem, co oznacza że usłyszycie więcej głosów ulubionych towarzyszy, czarnych charakterów i bohaterów.

Z tej okazji Matthew Mercer, użyczający utalentowanego głosu Ederowi i Alothowi, ma dla Was kilka miłych słów i przemyśleń:

“Dla gracza zamiłowanego w  izometrycznych RPG-ach (Baldur’s Gate i Planescape: Torment to ciągle moje ulubione gry) możliwość pracy nad nową odsłoną tego gatunku była czystą przyjemnością. Miłość i troska, jaką włożono w dialogi i opowieść Pillars of Eternity była dla nas, aktorów, jak dar. W ich efekcie zacząłem się bardzo przywiązywać do postaci Edera i Alotha. Byłem zachwycony, gdy dostałem ponowną szansę odegrania i rozwoju tych dwóch towarzyszy.”

Trudno nam nadążyć za napływającymi wpłatami i inwestycjami, lecz miejcie pewność, że mamy w zanadrzu więcej stretch goali do ujawnienia przy odpowiednich progach. Obecnie dążymy do kwoty 2.6 mln dolarów, która wprowadzi Łaski Beratha, czyli naszą wersję New Game + pozwalającą na pozyskanie różnych bonusów bez konieczności ukończenia gry.

Bonus ostateczny

Dodatkowy bonus przedstawiamy w postaci Cooking with Tim, vol. 1, czyli cyfrowej książki kucharskiej RPG dostępnej dla wszystkich posiadaczy Digital Premium i wyższych progów. Wielu z Was nie dostało jej podczas pierwszej kampanii, dlatego Tim cieszy się, że może podzielić się przepisami raz jeszcze. Na chwilę obecną Tima zajmuje super tajny projekt i życzy on [Tim – przyp. Feniks] deweloperom Pillars II udanej kampanii i produkcji. Dziękujemy, Tim!

“Proszę zwrócić uwagę, że dodatkowe nagrody mogą pojawić się nieco później, dopóki ich nie wprowadzimy do progów. Jeśli macie grą na poziomie Digital Premium albo wyżej, dostajecie Pillars of Eternity Pen-and-Paper RPG oraz Cooking with Tim, Vol. 1 zupełnie za darmo!”

Na koniec, mamy dla Was nowy koncept. Oto piaskowy czerw [oryg. sand grub].

 

A tutaj Aloth walczący z grupą czerwi. Zwróćcie uwagę, że Aloth grzęźnie w piasku. Ta subtelna funkcja to nowość w Deadfire, oddającą nowy wymiar wyzwań podczas walk.

 

Dziękujemy raz jeszcze. Pod koniec tygodnia pojawi się nowa aktualizacja od Kazunori Arugi, Głównego Grafika [Lead Artist] na temat najnowszych technologii graficznych Deadfire.