Archiwum Hot News Pillars of Eternity

Garść nowych faktów od Josha Sawyera

11 lutego 2014

Na dzisiejszy wieczór proponujemy garść nieznanych wcześniej faktów dotyczących Pillars of Eternity, wprost od Josha Sawyera i Eurogamera.

  1. Więcej niż połowa zawartości gry jest co najmniej w stanie alpha.
  2. Gra najprawdopodobniej nie otrzyma samodzielnego edytora, aczkolwiek twórcy pracują nad tym, aby gra była jak najbardziej przyjazna modderom. Dla przypomnienia: gra używa silnika Unity. Dla zainteresowanych: darmowy toolset można pobrać pod tym adresem.
  3. Ekipa pracująca nad Pillars of Eternity liczy sobie 20-25 osób.
  4. Budżet Pillars of Eternity nie przestaje rosnąć i w tej chwili wynosi “co najmniej kilkaset tysięcy dolarów więcej” (zbiórka zakończyła się wynikiem 4,3 mil. dolarów).
  5. Planowana jest beta gry.
  6. Czas gry ma wynosić “o wiele więcej” niż 20 godzin.
  7. Gra będzie posiadać “wiele” różnych zakończeń, na które trzeba będzie pracować przez całą grę (czyli decyzje z przebiegu całej rozgrywki będą się liczyć).
  8. W Pillars of Eternity można osiągnąć maksymalnie 12. poziom.
  9. Jeśli pojawi(ą) się kontynuacja(e) gry, pojawi się w niej/nich również twierdza w takiej samej formie.
  10. W grze nie będzie wątków romansowych.
  11. W trybie Expert Mode, towarzysze giną permanentnie.
  12. Mieszkańcy świata Pillars of Eternity wchodzą w nową epokę, gdy odkrycia związane z animacją (manipulowaniem duszami) powodują nowe spojrzenie (i pojawiające się pytania) na tożsamość, choroby psychiczne czy odpowiedzialność za własne czyny.
  13. Ważnymi motywami będą:
    • rasizm
    • problemy klasowe (zapewne chodzi o konflikty między klasami)
    • konflikt między religią a technologią (a konkretnie między wyznawcami poszczególnych podejść)

Całość wywiadów, jakie przeprowadził z Joshem Sawyerem Eurogamer, można przeczytać tutaj i tutaj.