Archiwum Dziennik twórców Hot News Project Eternity

Kolejna dawka grafik z Project Eternity

27 listopada 2013

Dużo ostatnio mogliśmy czytać. Tym razem, w 68. aktualizacji dziennika twórców Project Eternity, możemy pooglądać nowe grafiki z gry, zarówno koncepty, jak i screenshoty.

Dziennik twórców Project Eternity

Aktualizacja nr 68 (26 listopada 2013 r.): ART!

Autor: Brandon Adler, producent.

Źródło

Cześć wszystkim! Zdecydowaliśmy się nie uruchamiać Portalu Darczyńców [Backer Portal] tuż przed przerwą świąteczną [zgaduję, że chodzi o Święto Dziękczynienia – Misza]. Chcemy mieć pewność, że mamy pełen personel na pokładzie, w razie wystąpienia jakichś problemów przy starcie portalu. Jesteśmy tak samo podekscytowani Portalem Darczyńców jak Wy i chcemy zapewnić mu gładki start.

Aby zaspokoić Waszą potrzebę materiałów z Project Eternity, zdecydowaliśmy się pokazać nieco grafik, które składaliśmy do kupy na nasz obecny kamień milowy. Jesteśmy z nich dość dumni i mamy nadzieję, że się Wam spodobają.

Obszary

W zeszłym tygodniu na forum, Sensuki, Tagomika i coffeetable zadali pytania odnośnie obszarów, które outsourceowaliśmy. Doszedłem do wniosku, że lepiej będzie Wam je pokazać, zamiast o nich mówić. Spójrzcie.

Kaplica boga łowów
Kaplica boga łowów
Szkielet smoka wśród gęstych zarośli.
Szkielet smoka wśród gęstych zarośli.

Oba zrzuty pochodzą z tego samego obszaru dziczy. O ile ten obszar wydaje się teraz zazieleniony, to był wcześniej miejscem okropnych pożarów, które spowodowały smoki. Wielkie połacie ziemi zostały spalone, a ta dopiero teraz zaczęła się regenerować.

Koncepty

Kaz i Polina ciężko pracowali, by przygotować koncepty na nasz obecny oraz następny kamień milowy.

Polina skupiała się na tworzeniu wyglądu i klimatu naszego kolejnego dużego miasta – Bliźniaczych Wiązów [Twin Elms]. Bliźniacze Wiązy jest unikatową mieszanką zrujnowanej architektury starożytnej cywilizacji z wbudowaną warstwą budynków glanfatańskich, inspirowanych architekturą Wikingów.

Budynki glanfatańskie wzniesione na starożytnych ruinach.
Budynki glanfatańskie wzniesione na starożytnych ruinach.
Szkic środowiska w Bliźniaczych Wiązach
Szkic środowiska w Bliźniaczych Wiązach

Kiedy Polina pomaga planować przyszłość, Kaz jest mocno zaangażowany w nasz mega-loch – Bezkresne Ścieżki Od Nuy [The Endless Paths of Od Nua]. Spójrzcie na parę rekwizytów, które Kaz przygotowuje dla jednej z lokacji inspirowanej Engwitanem [Engwithan].

Engwitańskie rekwizyty na potrzeby Od Nuy.
Engwitańskie rekwizyty na potrzeby Od Nuy.

Potwory

Jednym z potworów, które ostatnio dołączyły do bestiariusza, jest troll. Możecie zobaczyć kilka trolli w poniższym obszarze.

Grupa trolli w grze.
Grupa trolli w grze.

To wszystko na ten tydzień. Szczęśliwego Dnia Dziękczynienia!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *