Archiwum Dziennik twórców Hot News Project Eternity

Rezzed i ożywieńcy

28 czerwca 2013

W najnowszej aktualizacji dziennika twórców można obejrzeć concept arty ożywieńców i nieco o nich poczytać. Wspomniana także została prezentacja Project Eternity przez Chrisa Avellone na Rezzed.

Dziennik twórców Project Eternity

Aktualizacja nr 57 (25 czerwca 2013 r.)Witam ponownie po raz pierwszy…

Autor:  Brandon Adler, producent.

Źródło

Cześć wszystkim! Jestem Brandon Adler, najnowszy producent Project Eternity i generalny planowy krzykacz. Jestem kolesiem, który pomaga upewniać się, że gra jest skończona na czas, w limicie budżetowym i że jest w dechę.

Pracowałem już wcześniej w Obsidianie przez ponad 6 lat nad takimi tytułami jak Neverwinter Nights 2 (podstawowa gra oraz dodatki: Maska Zdrajcy i Gniew Zehira), Dungeon Siege 3 czy South Park. Wróciłem by pomóc stworzyć Project Eternity (które jest najbardziej zbliżone do mojego projektu marzeń) i nie mogę się doczekać kontaktu z całą społecznością fanowską Project Eternity.

 

Rezzed

Chris Avellone zaprezentował efekty naszych prac ostatniego czasu na Rezzed w Birmingham. Pokazał on kierunek, jaki obraliśmy przy procesach twórczych [pipelines] i pracy nad przekrojem pionowym oraz nowe koncepty takie jak ożywieńcy czy Zatoka Buntu [Defiance Bay].

Projektowanie jednego z potworów -- bronzowego ożywieńca.
Projektowanie jednego z potworów — bronzowego ożywieńca.

Ożywieńcy są napędzani przez dusze starożytnych wojowników, które zostały wyodrębnione, oczyszczone i połączone z pancerzem. Miedź jest szczególnie silnym łącznikiem energii duchowej, dlatego brąz jest używany do tworzenia ożywieńców. Miedź była również często używana w architekturze i rzemiośle magicznym Engwythan (starożytnych mieszkańców Eir Glanfath), dzięki czemu powstał m.in. znakomity stop zwany „stalą kłębową” [skein steel] tworzony przy użyciu złowieszczej magii.

Projekt kolorów i proces "ożywiania" ożywieńca.
Projekt kolorów i proces “ożywiania” ożywieńca.

Jeśli jesteście zainteresowani obejrzeniem pełnej prezentacji Chrisa na Rezzed, możecie ją obejrzeć tutaj.

 

Vine

Dla tych, którzy są fanatykami Obsidianu, Project Eternity lub po prostu developerki, część naszej ekipy będzie tworzyć Viny [Vines] (wiecie, te krótkie zapętlone filmiki, które można zrobić za pomocą apki Vine) i umieszczać je na ich Twitterach. Rzućcie okiem, poniżej znajduje się kilka próbek.

What’s in a name? – https://vine.co/v/hzmXvdr57VA

Office 360 – https://vine.co/v/hzmabYV2mlP

Around the Office – https://vine.co/v/hzA9pUt97de

Stronghold Fun – https://vine.co/v/hznBYZi37dV

OSTRZEŻENIE: JEŚLI RAŻĄ CIĘ POTENCJALNIE ABSURDALNE FILMIKI, NIE ODWIEDZAJ TYCH TWITTERÓW!

Josh Sawyer: https://twitter.com/jesawyer

Adam Brennecke: https://twitter.com/adam_brennecke

Brandon Adler: https://twitter.com/badler07

 

Arcanum Avellone’a przechodzenie

Chris przygotowywał i prezentował Eternity na Rezzed. Kiedy już wróci, wrzucimy nowy filmik z jego gry w Arcanum w którejś z przyszłych aktualizacji.

Cóż, to wszystko na teraz. W ciągu kilku następnych tygodni będziemy mówić o przekroju pionowym, systemie wykonania [fulfillment system] i innych bajerach, więc trzymajcie rękę na pulsie. Uwielbiamy Wasze opinie na temat aktualizacji i kierunku, w którym zmierza gra, więc wpadnijcie na forum Project Eternity i dajcie nam znać, co myślicie. Dzięki za czytanie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *