Ruszyła zbiórka Pillars of Eternity 2: Deadfire

Na platformie Fig rozpoczęła się zbiórka na sequel Pillars of Eternity. Akcja trwa do 25 lutego, a planowana premiera to początek 2018.  Kampanię będziemy śledzić i aktualizować na bieżąco. Więcej dobroci w rozwinięciu.

 

Zbiórka rozpoczęła się dziś o godz. 19. Twórcy celują w próg 1 mln 100 dolarów, po przekroczeniu którego pojawią się naturalnie stretch goale. Minimalna wpłata  wynosi 5 dolarów, natomiast grę w wersji cyfrowej można otrzymać od 29 dolarów (około 118 zł). Planowana premiera gry to pierwszy kwartał 2018 r.

Wyższe progi pieniężne zawierają:

  • cyfrową ścieżkę dźwiękową
  • cyfrowy lorebook volume 2
  • dwa przedmioty i zwierzątko (jak w przypadku POE1)
  • dostęp do bety
  • upamiętnienie w formie nagrobka
  • wersje fizyczne mapy, concept artów i instrukcji, podkładki pod mysz a nawet figurka.
  • nie zabrakło również opcji „stwórz przedmiot” czy „stwórz portret”czy stwórz „tawernę”.
  • nowością natomiast jest opcja „stwórz zaklęcie” i nazwij „arcymaga”.

Stronę kampanii można odwiedzić pod tym adresem.

Co nowego w Pillars of Eternity 2: Deadfire?

  • Martwy Ogień czeka na odkrycie — podróżuj lądem i morzem poprzez setki wysp archipelagu i odkryj nowe kultury i obszary. Rozwiązuj lokalne konflikty, kupieckie spory i zadzieraj z bandami piratów, jednocześnie depcząc Eothasowi po piętach.
  • Świat, który żyje — Mieszkańcy Martwego Ognia prowadzą własne życie, pracują i wdają się w spory, kiedy nie patrzysz. Jeśli nie możesz znaleźć lokalnego gangu, miejscowi mogą wyjawić, że trzeba szukać pod osłoną nocy…
  • Starzy i nowi znajomi — towarzysze, których napotkasz związani są z ściśle z losem Eothasa i Archipelagu, a decyzje gracza ukształtują ich przeznaczenie.
  • Rozszerzona reaktywność — Kontynuuj przygodę jako Widzący z Caed Nua i doświadcz wpływu decyzji, które podjąłeś w Jelenioborzu.
  • Dynamiczna pogoda — Deszcz, wichry i burze piaskowe to chleb powszedni archipelagu, które uzupełniają się z bogatymi krajobrazami. Nie sposób nie usłyszeć kropli bębniących w dachy budynków.
  • Dynamiczne oświetlenie — efekty czarów i światłocienia wchodzą na wyższy poziom.
  • Zmodyfikowane czary i zdolności
  • Mnóstwo interakcji skryptowanych – pozwalają na swobodny wybór odgrywania scen.
  • Nowe potwory

Powrót na Eorę [opis fabuły i spoilery]

Eothas powrócił. Bóg światła i odrodzenia, jakoby martwy, zamieszkiwał tytana pod Caed Nua, tkwiącego tam przez stulecia. Przedzierając się na powierzchnię, Eothas niszczy twoją twierdzę, a ciebie zostawia na skraju śmierci. Aby ocalić duszę, musisz wytropić krnąbrnego boga i zażądać odpowiedzi. Odpowiedzi, które sprowadzą chaos na świat śmiertelników i bogów.

Trop prowadzi cię na Martwy Ogień – archipelag wysunięty na wschód, znacznie dalej niż ostatnie kolonie Wschodnich Rubieży. Martwy Ogień to nie tylko tropikalne wyspy, lecz także jałowe pustkowia. Niektórych z tych ziem nie tknęła cywilizowana ręka, podczas gdy inne obszary stanowią dom dla tubylców i rdzennych osadników.

 

Poniżej galeria zdjęć, które opublikowano razem z trailerem (do zobaczenia na stronie kampanii lub naszym Facebooku)