Patch 3.02 i prezentacja na GDC

Studio Obsidian Entertainment wypuściło już dwunastą łatkę do Pillars of Eternity od czasu premiery. Patch waży prawie 3 GB i naprawia znaczącą część bugów zarówno w podstawowej grze jak i dodatkach. Josh Sawyer udostępnił również slajdy prezentowane na imprezie GDC. O szczegółach więcej w rozwinięciu. 

Co naprawia 3.02?

  • błąd powodujący reset gry po ukończeniu części pierwszej Białej Marchii
  • błąd uniemożliwiający wejście do Baterii Durgana albo aktywacji Białej Kuźni
  • zamrażanie się interakcji skryptowanych w finale dodatku i w zadaniu z Caed Nua
  • błąd uniemożliwiający przyjmowanie zleceń w drugiej części dodatku
  • bug zapętlający rozmowę Manehy po wykonaniu jednego z głównych questów fabularnych Marchii 2
  • szereg bugów w misji Zahuy
  • błąd nie pozwalający wyjść z walki w Paszczy Galawaina
  • bug uniemożliwiający wykonanie części zadania Edera bez jego obecności w drużynie
  • bronie wiążące dusze dostały kategorię uniwersalną (działają z nimi wszystkie talenty do broni)
  • niektórzy przeciwnicy zostali zbuffowani, by stanowić wyzwanie
  • szereg poprawek zdolności, zaklęć, dźwięków.

Pełna lista w języku angielskim znajduje się tutaj. (uwaga na spoilery!)

Josh Sawyer na GDC

W dniach od 14 do 18 marca w San Franscico odbywała się impreza poświęcona deweloperom gier komputerowych (GDC), w której udział wziął Josh Sawyer — kierownik projektu Pillars of Eternity. Przedstawił prezentację poświęconą systemowi atrybutów, czyli cech postaci, porównując je z tradycyjnymi cechami  z różnych wersji systemu Dungeons & Dragons. Prezentację możecie obejrzeć online w wersji PDF.

Podsumowując, system cech POE pozostanie raczej taki sam w przyszłości, po premierze wprowadzono takie poprawki takie jak 5% modyfikacji danego czynnika, kary poniżej 10 wartości cechy czy percepcję zapewniającą bonus do celności zamiast do odbicia.


Tagi: