Deadfire # 6 – O udźwiękowieniu i rozszerzeniu głosów postaci

Zbiórka osiągnęła próg 2 000 000 dolarów, dodając do gry kustomizację AI, a twórcy opowiadają o następnym celu, jakim jest poszerzenie udźwiękowienia postaci. 

Raz jeszcze dziękujemy za wsparcie Pillars of Eternity II: Deadfire. Dzięki wam możemy kontynuować tworzenie gry i planowanie kolejnych celów zbiórki. To naprawdę ekscytujące przeżycie.

Następny cel zbiórki, jeśli zostanie osiągnięty przy kwocie 2. 4 mln, będzie zawierał koreańską lokalizację językową oraz dodatkowe głosy postaci zarówno nieudźwiękowionych jak i tych udźwiękowionych w ograniczonym zakresie. Nie oznacza to oczywiście, że każdy dialog zostanie udźwiękowiony, ale cel ten pozwali nam poszerzyć ilość mówionych dialogów.

Podczas prac nad Pillars II naszym celem zawsze było uwzględnienie tak wielu głosów, ile się da. Nadają one postaciom głębi, wzbogacając doświadczenie gracza i zwiększając więź ze światem gry. Powyższy stretch goal zakłada bardziej spójny voice acting podczas Waszych podróży przez Archipelag Martwego Ognia.  Osiągnięcie tego celu pozwoli nam rozszerzyć udźwiękowienie rozmów, głosy niektórych postaci i  ilość tychże dla gracza.

Dodatkowo, chcielibyśmy ogłosić nową nagrodę dla darczyńców: Pillars of Eternity Guidebook, Volume II w twardej oprawie. Poniżej przedstawiamy tom I i mamy nadzieję, że nasi fani oraz darczyńcy będą się bawić tak samo dobrze jak przy pierwszej edycji!

 

Ostatecznie nie przegapcie filmiku od Josha Sawyera, który skupi się na mechanice wieloklasowości oraz wprowadzeniem niezłych ulepszeń w projekt gry.