Deadfire #48 — O pierwszym patchu, darmowych DLC i planach na przyszłość

W tym wpisie twórcy przedstawiają nam plany wobec popremierowego rozwoju Deadfire: pierwszy duży patch, seria mniejszych DLC i nowe funkcje w grze.

Cześć podróżnikom,

Zespół od Deadfire pęka z dumy odnośnie odbioru naszego najnowszego dziecka, dlatego chcielibyśmy podzielić się z Wami naszymi planami wobec rozwoju Deadfire.

Pierwszy duży patch (1.1) pojawi się na początku czerwca. Łatka naprawi setki bugów i zawierać będzie szereg poprawek na podstawie Waszego feedbacku.

Przebudowaliśmy całkowicie poziom trudności Weteran i Ścieżki Potępionych:  oprócz zwiększonej ilości wrogów czekają na Was prawdziwie wyzwania dzięki usprawnionemu systemowi skalowania. Dajcie nam znać, co myślicie na forum – będziemy się dostosowywać.

Po drugie, gracze którzy planują drugą (albo kolejną) rozgrywkę dostaną opcję pominięcia intra. Ta opcja będzie mieć swój własny ekran, więc do aktywacji  nie potrzebne będą Łaski Beratha. Oprócz tych nowości, zespół pracuje nad umożliwieniem zmiany wyglądu bohatera w środku gry.

Podczas gdy programiści zajęci są patchem 1.1, nasi artyści i projektanci ukończyli pracę nad pierwszym z darmowych DLC pod tytułem „Rum Runner’s Pack” (jest już dostępne). Zawartość wprowadza nowego pomagiera: Mirke, pijacką pozę i parę nowych alkoholi. W ciągu nadchodzących miesięcy będziemy wypuszczać więcej takich darmowych paczek zawierających nowe przedmioty, ulepszenia statku, członków załogi i opcje wyglądu. Następne DLC pojawi się już za dwa tygodnie.

rumrunners-available-now.jpg

Podobnie jak w przypadku Pillars of Eternity jesteśmy gotowi wspierać Deadfire nową zawartością i funkcjami czy naprawianiem bugów. Chcemy aby gra była tak dobra jak tylko się da! Słuchamy Was zarówno na naszych forach jak i na Reddicie i innych mediach (w tym bierzemy pod uwagę Wasze recenzje). Jeśli chodzi o społeczność moderską, to mamy w planach wypuszczenie dokumentacji odnośnie formatu plików oraz stworzenie narzędzia ułatwiającego modowanie. Kolejną nowość, jaką planujemy to Próby Magrany. Tak jak Łaski Beratha mogą one zostać włączone z menu i dodają przeróżne wyzwania na wszystkich poziomach trudności. W związku z powracającą Potrójną Koroną (Solo) pojawią się wyzwania nawiązujące do bóstw Eory, zaczynając od Beratha, Galawaina i oczywiście Magrany. Jak zawsze słuchamy Was i czekamy, co byście chcieli zobaczyć w przyszłości.

I nie zapomnijcie o trzech większych DLC. Pierwsze zatytułowane „Beast Of Winter” trafi do sprzedaży w lipcu. Spodziewajcie się więc nowego materiału i nowych lokacji, które pokażemy już niebawem!

Z pozdrowieniami,

Adam Brennecke, producent wykonawczy