Deadfire #23 — Nagowie i portal darczyńców

Deweloperzy omawiają jeden z rodzajów potworów i informują o prawie gotowym portalu darczyńców.

Witajcie, podróżnicy! Chociaż minął tydzień, mamy  nowości, którymi chcemy się podzielić. Po pierwsze: jesteśmy coraz bliżej celu za 4, 75 mln dolarów, czyli wędkowania i potworów morskich.

W jaki sposób pozyskujemy więcej funduszy na kampanię? Po prostu poprzez „slacker backerów” na dwa sposoby:

  • Fig — wystarczy zaznaczyć opcję „slacker backer” albo zmianę progu i dodanie rzeczy. Obecnie zebraliśmy 84 tys. dolarów.
  • Portal darczyńców — zajrzyjcie tam, aby dokonać wpłaty. Jeśli uczestniczyliście w kampanii albo płaciliście w inny sposób, musicie zarejestrować się w celu powiązania zamówień. Dodatkowo portal jest kompatybilny z funkcją PayPala, więc jeśli chcecie go użyć, nic nie stoi na przeszkodzie! Obecnie zebraliśmy 63 tys. 500 dolarów.

Całkowita kwota z opcji „slacker backer” wynosi 147 tys. 500 dolarów, a cała kampania oscyluje wokół kwoty 4, 55 miliona. Zostały tylko 42 dni  do końca wpłat. Roześlijcie wieści, abyśmy mogli dotrzeć do 4, 75 mln dolarów  i 5 mln dolarów i nowej towarzyszki do 25 kwietnia.

Odnośnie portalu darczyńców będziemy mieć wkrótce aktualizację dotyczącą tego jak powiązać zamówienia i odebrać kupon na Tyranny. Wszystkie progi i dodatki zostaną niedługo przeniesione, tak więc bądźcie czujni. Kupony Tyranny są ważne do dnia 31 maja.

A teraz przedstawiamy wam jeden z nowych potworów.

Wszystko o Nagach

Przerażający i przebiegli nagowie występują w kilku wariantach:

Warianty, typy i zdolności

Istnieją trzy warianty nagów mające poszczególne odporności i słabości:

  • Trujący — odporny na truciznę,
  • Ognisty — odporny na okaleczenie, paraliż, unieruchomienie, obrażenia kłute ; podatny na obrażenia cięte i od wody,
  • Koralowy (Wodny) — odporny na okaleczenie, paraliż, unieruchomienie, obrażenia kłute ; podatny na obrażenia cięte i elektryczne.

Poszczególne warianty dzielą na się na typy, każdy mający unikalne zdolności:

  • Wojownicy — najmniej inteligentni z nagów. Są to brutale, skupieni na zadawaniu obrażeń.
  • Łucznicy — najbardziej zabójczy, podstępni i jadowici.
  • Szamani — przywódcy duchowi i polityczni o klasie kapłana/druida. Najbardziej inteligentni.

Zdolności różnicują się następująco:

Lore

Nagowie to gatunek inteligentnych, jaszczurczych dzikich. Są rdzennymi mieszkańcami wielu wysp Archipelagu, a ich podgatunki przystosowały się do różnorodnego klimatu od pustyń, wulkanicznych zboczy po wyspy koralowe.

Ze względu na społeczną naturę nagowie zwykli żyć w wielkich grupach, często pod przewodnictwem przywódców duchowych. Większość tych istot uważa się za religijne i bardziej wyczulone na wolę bogów niż rasy cywilizowane, co było przyczyną brutalnych konfrontacji między nimi a nowymi osadnikami Martwego Ognia. Z drugiej strony nagowie pozostają neutralni wobec plemion Huany.

Istniejąca od dawna tradycja ustna nagów głosi o katastrofalnej dewastacji archipelagu i poprzedzających ją występkach ras cywilizowanych wiele tysięcy lat temu. Uważa się, że wrogość nagów wywodzi się z tych opowieści i nieprzyjaznego nastawienia, które narażają innych na niebezpieczeństwo.

W miarę jak produkcja będzie postępować, pokażemy Wam więcej scen z gry, animacji i informacji o nagach i innych stworzeniach żyjących na Archipelagu.

Dziękujemy za uwagę i czekajcie na wieści o portalu darczyńców!