Archiwum Hot News Patche Pillars of Eternity The White March

Beta 3.0 i wsparcie dla modderów

22 stycznia 2016

Pod długiej przerwie twórcy gry zabrali wreszcie głos i prezentują zmiany, jakie wprowadza dostępna na Steamie beta 3.0. Udostępniona zostaje też aplikacja ułatwiająca lokalizację gry na inne języki. W rozwinięciu więcej o funkcjach bety, itd.

Dziennik twórców Pillars of Eternity

Aktualizacja nr 104 (21 stycznia 2016 r.): Last Chance…

Autor: Brandon Adler, producent

Źródło

Cześć! Mamy dla Was parę świetnych informacji o Pillars of Eternity. Począwszy od bety patcha 3.0 na Steamie po ostatni dzwonek, jeśli chodzi o możliwość zgarnięcia kopii Lords of the Eastern Reach.

Ostatni dzwonek dla Lords of the Eastern Reach

loter-banner-580

Lords of the Eastern Reach to karcianka stworzona we współpracy ze studiem Zero Radius Games na licencji Pillars of Eternity. Została z powodzeniem sfinansowana na Kickstarterze w zeszłym roku i zmierza już do drukarni.

Jeśli nie mieliście okazji jeszcze złożyć zamówienia, wciąż możecie to zrobić. Wystarczy, że wejdziecie na Backer Portal (ten od Pillars of Eternity też zadziała) i wpłacicie odpowiednią kwotę.

Beta patcha 3.0

pe-beta-580

Przed premierą The White March, part 2, możecie przetestować betę 3.0 na Steamie.

3.0 zawiera tony zmian, nowych funkcjonalności i naprawia dużą część bugów. Potrzebujemy Waszego odzewu, aby upewnić się, że zmiany, które wprowadza patch idą na lepsze. Zachęcamy do wzięcia udziału w becie i stosownego feedbacku na naszym forum. To dzięki Wam, Pillars of Eternity staje się grą najlepszą w swoim rodzaju.

Poniższa lista zawiera pytania, na które pragniemy uzyskać informacje zwrotne:

  • Nowa rola atletyki i przetrwania, zarówno w relacji do innych umiejętności jak i w relacji do samych siebie. Czy bonusy, jakie zapewnia przetrwanie współgrają z innymi bonusami?
  • Co sądzicie o kontuzjach w chwili utraty przytomności? Czy są zbyt ostre? Albo zbyt łagodne? Czy któraś z kontuzji nie współgra z innymi?
  • Czy tryb Story Time jest satysfakcjonujący czy może za bardzo odsuwa walkę na bok?
  • Czy podobają się Wam nowe przygody w warowni? Czy narracja jest odpowiednia? Jak wypadają unikatowe przedmioty, które można zdobyć po ukończeniu każdej z tych misji? Czy któryś z nich jest nie na miejscu (w zależności od poziomu trudności przygody, np. mniejsza, większa)?
  • Czy spodobały Wam się dylematy odwiedzających twierdzę? Jak wypadł układ scen? Czy był jakiś dylemat, który Wam się nie podobał? Czy wszystkie mają satysfakcjonujące rozwiązania?
  • Czy walka w III akcie gry (od Wybrzeża Wiązów) jest lepsza? Czy macie uczucie, że zniknęły trash moby i śmieciowe potyczki? Czy walki są trudniejsze i stanowią wyzwanie?
  • To samo dotyczy 7, 8 i 11 poziomu Ścieżek Od Nuy.

Po więcej informacji i jak wziąć udział w becie, zerknijcie tutaj.

Localization Builder

Hej, modderzy! Chcielibyście ułatwić sobie tłumaczenie POE na inne języki? Localization Builder jest w takim razie dla Was!

Dzięki tej aplikacji możecie bardzo wygodnie przetłumaczyć grę (także z dodatkiem) tak jak u nas w studiu. Po więcej informacji zerknijcie na poniższe wideo.

Ważne!

  • Aby aplikacja działała wymaga programu Excel.
  • Wymaga systemu operacyjnego Windows. Nie mamy w planach wsparcia dla Linuxa i Maca.

Aby pobrać aplikację i potrzebne pliki w Excelu wejdźcie na oryginalną stronę aktualizacji podaną na początku rozwinięcia wieści (ponieważ pliki ściągają się od razu, przyp. Feniks).

Nieoficjalne tłumaczenia

Zapraszamy także na odpowiednie fora poświęcone tym lokalizacjom.

To wszystko na dziś. W następnej aktualizacji poznamy ostatniego towarzysza POE o imieniu Maneha.